v Košiciach na agi preteku Agility pre všetkých

07.11.2011 23:02

Posledný októbrový deň pripadol na nedeľu a taktiež na neoficiálne agility preteky Agility pre všetkých, ktoré sa už tradične konajú na Aničke v Košiciach. Tento krát som sa rozhodla, že sa ich zúčastním spoločne s J.T.íkom a Biffka po náročnom predchádzajúcom canicrossovom víkende necháme doma trošku oddychovať. 

A tak sme teda o pol šiestej ráno začali našu cestu, ktorá mala znamenať akýsi štart do Džúsikovej agi kariéri :) Po autobusovo-vlakovo-pešej túre, sme šťastne dorazili na miesto určenia, kde sa žišlo asi 80 psíkov rôznych plemien. Nechýbal ani hojne zastúpený náš domovský popradský klub ako aj náš ďalší domovský klub Severanský :) Zábava teda mohla začať. Teda ešte nie, pred nástupom na štart som zistila že nemám žiadnu normálnu hračku hodiacu sa na parkúr a tak som minula 3€ na akýsi tanier so šnúrou, ktorý J.T. rozflákal za asi minútu kým sme došli pred prvú skočku :)

Využili sme z neho aspoň tú šnúru a v kategórii šteniatok sme mohli započať našu kariéru. Bežalo sa zopár skošiek s nizučkími laťkami a tunelíky. J.T.ymu to šlo veľm dobre a rýchlo, až som nestíhala nohami preplietať. Suverénne mal najrýchlejší čas, ale predsa sa nám tam vlúdila jedna chybička a to odmietnutie pri jednej skočke. Tento beh, samozrejme s trošku pozmeneným poradím prekážok sa bežal ešte raz. Tu som sa rozhodla skúsiť bežať bez hračky, na ktorú sa krpatý až príliš sústreďuje a to bola chyba. J.T. nevidiac aportík v mojej ruke začal prekážky pásť a keďže sa mu tunelikov málilo, aj niekoľko krát si ich pekne obehol :) Hlavne že bola sranda. Aj po tomto jeho "vyčíňaní" sme sa umiestnili na peknom treťom mieste a tak Pán dokonalý nepretrhol niť tohtoročných medajlových úspechov.