na XIII. ročníku Kynologických dní v Jaklovciach

12.07.2011 10:57

Prvý júlový víkend je veľmi významným dňom pre všetkých levočanov. Je to víkend, kedy sa veriaci takmer z celého sveta zídu na pútnickom mieste zvanom Mariánska Hora a víkend venujú modlitbám. V podstate sa ja a moji chalani od ních veľmi nelíšime, pretože v tento dátum tiež podnikáme púť do asi 40km vzdialených Jakloviec, kde sa tiež celý víkend modlíme, aby sa nám darilo :)

Teda prvý júlový víkend trávime už tradične na pretekoch agility v Jaklovciach na Kynologickom dni, kde sa mimochodom tento rok zišla aj fajna partia agiliťákov z nášho klubu z Popradu. Hoci víkend bol riadne upršaný cítili sme sa skvele a počasie nám ani neubralo na nálade. Výsledky samozrejme mohli byť aj o kúsok lepšie ale v celku som spokojná. Mnohé veci mi vyšli ako som chcela, Biffko sa tiež snažil hoci za ten svet si nedal povedať, že na hojdačke sa stojí. Oba dni nám posudzovali rozhodcovia z BA Roman a Iveta Lukáčovci a musím povedať že parkúri boli naozaj krásne. Behalo sa mi veľmi dobre a za celý víkend sa nám podaril iba jeden disk na nedeľňajšej skúške a to aj preto, že akosi mi opäť raz zlihala pamäť a tak som pokazila možno aj čistú skúšku. Tú sobotňajšiu sme ubehali na tretie miesto, hoci s niekoľkými chybami. Zabehli sme všetky otvorené behy, čo ma veľmi potešilo aj keď na umiestnenie to nestačilo. Celý víkend bol ale parádny, skvelá nálada, super ľudia, ešte lepšia stanovačka, jednoducho agility preteky ako sa patrí :))