na neoficiálnom preteku agility v Poľove

09.05.2011 21:21

V sobotu sa neďaleko Košíc, v Poľove, konali neoficiálne preteky agility, ktoré usporiadal košický klub SPAM. Rozhodkyňu nám robila Lenka Petnyová a musím povedať, že súdiac podľa jej parkúrov, ju čaká naozaj sľubná rozhodcovská kariéra :) Jej parkúry teda naozaj stáli za to a chlapci i ja sme si sobotu naozaj užili.

Hoci počasie bolo všelijaké, i popršalo, zafúkalo, i vyšlo slniečko, na nálade to nikomu neubralo. Tentokrát sa v poľovskej konskej hale zišla naozaj silná zostava z nášho klubu Poprad Tatry čo bolo aj riadne počuť pri povzbudzovaní. Nie len, že nás z klubu prišlo hojne, väčšina si aj vyskúšala, ako je to stáť na stupienku víťazov, poniektorí i dvakrát :) Ani ja s Biffom som neobišla skrátka. V jumpingovom parkúre, na druhý pokus, kedy som nevymýšľala somariny, sme zabehli najrýchlejší čas a umiestnili sa na prvom mieste. Okrem toho, že to bol naozaj krásny a rýchly beh, bol aj čistý, čo ma teší dvojnásobne. V openovom behu sme tiež bežali krásne, akurát nenatrénované zóny nám prekazili akúkoľvek šancu na nejaké umiestnenie :/ Pre nás to ale bol viac menej tréning a ďakujeme Lenke za naozaj krásne parkúry hodné aj oficiálneho preteku. Samozrejme aj J.T.nko si výlet riadne užíval, najviac asi so Senduškou, s ktorou sa nie len krásne vyhrali, ale si aj ochutnali isté konské produkty :) Labužníci jedni :D

Výlet sa skončil neskoro večer o deviatej hodine, kedy nás Janka s Jarkom doviezli až pred barák, za čo im krásne ďakujeme a ešte viac, že zvládli Biffove poskakovanie, komentovanie a slintanie počas cesty :)