na Chvalnovskej Pohodičke X.

24.04.2011 22:56

V piatok sme po dlhej prestávke opäť vyrazili na preteky do Vesnice Psích Úsměvú, do Chvalnova. Tento krát sme tam už naozaj dorazili a odmenou nám okrem krásneho počasia boli aj skvelé parkúry v podaní Tomíka Glabazňu, Antonína Grygara a Anny Savioja. Pohodičku si samozrejme v premiére užil aj J.T.

Ako stále sme na preteky vyrážali už v piatok. Čas odchodu sa nám mierne posunul z 15:00 na 17:00, ale aj napriek tomuto zdržaniu sa náš babinec - Ja, Maťa, Lucka a Lenka - ubytoval v krásnom areály Kamínka už o desiatej hodine večer. Noc bola trošku chladná a tak s rozhodnutím si na tú ďalšiu zaobstarať "topení" sme si ľahli, aby sme čerstvé mohli ráno vstať. Neviem, či sme sa zobudili veľmi čerstvé, no po piatkovom daždi a zamračenej oblohe nebola ani stopa. Do nového dňa nás privítalo krásne slniečko a príjemné teplúčko.

Do Chvalnova na miesto určenia sme prišli len tak tak. Stihli sme sa zaprezentovať, vybrať nejaké veci z auta a už sme sa rozpŕchli na obhliadku parkúru. Ja hore na umelý trávnik a baby dole na trávu. Prvé sa bežali otvorené behy agility, potom jumping a nakoniec skúšky. Keďže sa behalo na dvoch parkúroch súčasne, ani som nestíhala preteky riadne sledovať. Dôvodom bol aj J.T.nko, ktorý mal na pretekoch premiéru a musím ho veľmi pochváliť ako to všetko bravúrne zvládal. Počnúc cestou, cez ubytovanie, samotný pobyt pri parkúre a končiac opäť cestou to všetko zvládol ľavou zadnou, sťa by profesionál :) Našiel si tam kopec nových kamarátov, riadne sa vyjašil a ani si nevšimol keď som odbehla na obhliadku, či s Biffom odbehnúť parkúr. K samotným parkúrom musím povedať, že boli veľmi zaujímavé, technické i náročné, ale všetky krásne. S Biffom som bola veľmi spokojná, behalo sa nám spolu skvele, hoci sa moc nedarilo, no myslím, že nám to v celku šlo. Sobotňajší deň sme ukončili chutnou večerou priamo v areály Kamínka, kde je krásna reštaurácia, stolným futbalom, no a to "topení" sme nezohnali, pretože čašníci akosi postrádali kľúče :)) Noc sme ali prežili v zdraví, hoci trošku primrznutí a opäť sme sa vydali do "boja". Nedeľa sa moc od Soboty neodlišovala. Opäť sa začínalo otvorenými behmi agility, potom jumping a preteky ukončili skúšky. Ani nedeľa nám s Biffom viac šťastia nepriniesla, hoci som do skúšky vkladala nádeje. Hádam by to aj dopadlo oveľa lepšie nebyť mojej chabej pamäte :)) V každom prípade som bola veľmi spokojná, chalani mi spravili ohromnú radosť a tak sme sa domov vrátili príjemne unavení.