na Cassovia Multicupe

22.08.2013 13:33

    Po náročných troch tréningových, intenzívnych dňoch v Jaklovciach sme sa v nedeľu vybrali na preteky do Košíc overiť si, či sme sa všetko naučili správne. V rámci podujatia Cassovia Multicup, ktoré prebieha od soboty, nám agiliťáci z Aničky vyhradili nedeľu pre agility preteky, ktoré tvoril beh open jumping a skúška. S J.T.im sme behali v kategórii LA1 a s Biffíkom LA3. Bohužial sa mi ani s jedným nepodarilo skúšku zložiť. Pri J.T.íkovi som bola jaksi rýchlejšia ako bolo treba a tak namiesto na skočke skončil na áčku. Pri Biffíkovi sa mi podarilo disknúť na rovnakom mieste, no nie pre neskorý povel, ale jaksi sa mi poplietla sekvencia a zabudla som kám ísť. Biffík však nelenil a pokračoval ďalej :) V jumpingovom behu sa nám už darilo trochu lepšie. J.T.ík mal miestami nádherné sekvencie a sťahovačky, no dve chybičky ho odsunuli na 7.miesto. Biffovi sa ale na prvý pohľad ťažký parkúr zapáčil a s prehľadom, krásne a rýchlo ho zabehol čisto, čím sa umiestnil na krásnom 1. mieste z 13. psov LA. Na chlapcov som veľmi pyšná a dúfam, že sa nám bude takto a lepšie dariť stále viac a viac :)