na Casovia Cup 2011

31.05.2011 11:46

Aj tento rok sme posledný májový víkend zavítali do Košíc, aby sme si zabehali na agility preteky Casovia Cup, kde zároveň prebiehalo aj prvé kolo kvalifikačných behov na MS 2011. Oba dni nám posudzoval a staval krásne parkúry Nalle Janson zo Švédska.

Naše putovanie sme už tak tradične zahájili putovaním do Jakloviec. Auto nás doviezlo až pred brány spišsko-novoveskej železničnej stanice, odkiaľ sme vláčikom putovali do Margecan. Cesta vlakom bola pre J.T.ho úplnou novinkou a musím ho pochváliť, že ju zvládol na jednotku. Trošku mal akurát problém pri nastupovaní a vystupovaní, ale ani sa nečudujem, pretože z tích čudných dieravých schodíkov mám hrôzu aj ja. V Margecanoch si nás už vyzdvihli Martin, Michal a Anička s Bellkou a zamierili sme si to rovno do Jakloviec k naším super kamarátom a vlastne aj psej rodinke :) J.T. strávil prvý krát noc v petboxe a celkom to ušlo, ani sa moc nenaplakal a krásne spal až do rána, kedy sme sa celkom početná výprava vybrali skúsiť šťastie na preteky.

V podstate môžem oba dni zhrnúť pár slovami. Žiadne zázraky sa z našej strany nekonali. Robili sme dosť chýb, lietali cez hojdačku, flákali zóny a občas aj tá nejaká tyčka padla. Ak už to bolo krásne, ja som musela niečo skaziť, takže žiadného chválihodného výsledku sme nedosiahli. Biffko sa ale veľmi snažil a aj napriek veľmi chabému tréningu, bol šikovný a hádam ak by som nevymýšľala somariny za pochodu a nekazila to trebárz výpadkami pamäte v strede parkúru, mohli byť výsledky aj lepšie. Celkovo sme si ale ubehali dva disky. Prvý vďaka výpadku mojej pamäte v sobotňajšej skúške a druhý ma veľmi mrzí, pretože to bol krásny, čistý a rýchly jumpingový beh, lenže v slalome sa Biffovi nejako podarilo divne trafiť čumákom poslednú tyčku, čo som nemala možnosť ja nijako v tej rýchlosti postrehnúť a teda sme sa diskli. V každm prípade sa z výletu veľmi tešil hlavne J.T. Ten si tam našiel množstvo kamarátov, s ktorými sa poriadne vybláznil, s každým sa privítal a výlet si poriadne užil. Napokon sme si ho poriadne užili všetci. Náladu nám nepokazila ani poriadna sobotňajšia búrka, ktorá nás LTT minula.

Samozrejme nesmiem zabudnúť ani na veľmi dôležitého člena nášho tímu - Karolka. Ten nás bohužial sprevádzať tentokrát nemohol, kvôli zabudnutej nabíjačke a tak si chuť pretekov vyskúšal kamarátov Cannon 1000D, pracovne nazvaný Adrián :))) Hlavný fotografi Martin a Michal už tak nejak tradične spravili vyše 2500 fotiek, takže z pochopiteľných dôvodov bude ich pridávanie na stránku chvíľku trvať :)

Cesta naspäť domov, rovnako veselá auto-vlako-autová, zbehla cekom rýchlo. Psiská boli poriadne zmordované, keďže po večeri zaľahli a spali až do bieleho rána a ja s nimi :)))