na agility skúšovom dni v Lazanoch

24.07.2013 22:09

    V nedeľu 7.júla sme sa vybrali s chalanmi na stredné Slovensko ku Prievidzi, do dedinky Lazany, kde nám tamojší agility klub usporiadal skúškový deň s veľmi dobrým rozhodcom Romanom Lukáčom ml. Ten nám postavil v každej výkonnostnej kategórii po dva veľmi pekné parkúry a tak sme sa mohli pustiť do boja s riadnou konkurenciou, hoci po troch týždňoch bez tréningu som veľké zázraky nečakala.
    Ako prvý sa na štartovú líniu postavil J.T. v LA 1.  Pre Džúsika to boli prvé oficiálne preteky a tak som šla na štart s veľmi malou dušičkou. Zrejme to zo mňa aj cítil, pretože sme behali ako rozladený orchester, každý si hral svoje :) Napokon sme sa aj v prvom behu diskli. V druhej skúške sme však už našli spoločnú reč a len s jedinou chybyčkou, ktorú som zapríčinila ja, sme dobehli krásne a rýchlo do cieľa so známkou V, aj keď keď na umiestnenie to nestačilo. V každom prípade však z dvanástich štartujúcich, obsadil vo svojej kategórii krásne piate miesto.
    Po odbehnutí jednotkárov, prišiel rad na dvojkárov no a preteky završila nie veľmi početná skupina eliťákov :) Biffík si LA3 zabehol ako jediný v kategórii. V prvom behu sme sa podobne ako s J.T.im diskvalifikovali no a druhý beh sme si už veľmi pekne s jednou chybou a jedným odmietnutím dobehli na ako ináč prvom mieste :D Chlapci sa veľmi snažili a makali ako fretky a tak naštartovaní sa môžme pustiť do ďalších pretekov :)