Cesta do neba a možno ešte ďalej :)

03.05.2011 20:29

Aj takto by sa hádam dala nazvať cesta pre môjho vysnívaného borderiačika J.T.nka. Hoci po takmer mesiaci, ale s rovnakými emóciami, som sa konečne dostala k napísaniu azda najdôležitejšej novinky v mojom živote.

Posledný marcový deň, tuším 31., sa môj dlhoročný kamarát na domnou zľutoval a aj po nočnej šichte, keďže je hasič, bol ochotný somnou cestovať do vyše 400 km vzdialenej českej dedinky Vysoké Mýto, neďaleko Hradca Králové. Na ceste nám mal pomáhať GPS navigátor, ale ako sa mi už neraz stalo, viac nás mýlil ako bol osožný. Cestu sme z Levoče odštartovali okolo ôsmej hodiny rannej a do cieľa po menšom poblúdení sme dorazili niečo okolo tretej hodiny poobede. Tejto našej výpravy sa samozrejme zúčastnil aj Biffík, ktorý nám cestu občas "spríjemňoval" štekaním a pokňučávaním. 

Už od brány sme počuli štekot šteniatok a maminky Olušky. Keď sa brána otvorila, vyrútili sa na nás všetci s ohromnou radosťou. Toľko úžasných pacičiek a chvostíkov po kope :) Samozrejme, že okrem štvornožcov nás privítala aj chovateľka Barborka, ktorá nás pohostila a pre J.T.uška pripravila krásny balíček do nového domova. Okolo štvrtej hodiny, sme sa už ale museli pomalyčky poberať naspäť domov, keďže sme mali pred sebou ešte riadne dlhú cestu. So slzičkami v očiach sme sa teda rozlúčili s mamkami Oluškou i Barborkou, nasadli do auta a odišli. Sprvoti bol J.T. trošku prekvapený kde sa nachádza, ale po pár minútkach sa pekne uvelebil na sedadle vedľa mňa a driemkal. Priznám sa, očakávala som všeličo pri takej dlhej ceste, no J.T. ma prekvapil hneď od začiatku svojou pokojnosťou a za celý ten čas, kedy už aj nám bolo v aute dlho, nevidal ani ten najmenší hlások nespokojnosti. Proste hneď od začiatku malý pán dokonalý :)

Domov sme dorazili okolo 22:30, čo nebol najhorší čas a po vybalení sme pekne všetci zaľahli. J.T. sa chvíľku ešte oťukával, ožužlával pripravené hračky a zoznamoval sa s mojou izbou, ale po chvíľke zaspal a takto pri mne schúlený spal až do bieleho rána. Všetko zvládol na jednotku a ja sa teším z každého nového dňa, ktorý môžem prežiť s ním a Biffkom.